Štíhlá bez stresu

Napsal

Štíhlá bez stresuŘíká se, že když jste ve stresu, je mnohem jednodušší hubnout. Sice jste zjistili A, ale B ještě neznáte. Pokud totiž své tělo vystavujete dlouhodobému stresu, váš organismus si začne dělat zásoby. A z příjemného hubnutí se stane noční můra. Stres nabaluje stres.

Chcete i přesto něco užitečného udělat pro svou postavu a zároveň nemáte chuť trápit své tělo nesmyslnými dietami? Můžete být štíhlá i bez nich.

Jíst nebo nejíst po 18:00 ?

Během dne si najděte čas na nejméně jedno teplé jídlo. Ať už to je oběd nebo večeře, měli byste si najít ve stravovaní systém. Ne jedno jídlo, které se sype z talíře, ale několik menších porcí během dne. Pokud nedokážete odolat pokušení do něčeho zakousnout i večer při televizi, určitě by to neměli být chipsy, či čokoláda. Mějte doma vždy celou zásobu čerstvého ovoce nebo zeleniny a dejte si raději to.

Kalorie nekalorie

I mezi ovocem se najdou poměrně kalorické druhy / zralý banán /, které byste měli nahradit těmi méně kalorickými. Například meloun, okurky, ale i tykve obsahují velké procento vody a minimální množství kalorií. Při ubývání hmotnosti jsou velkým pomocníkem i mango nebo ananas.

Ze zeleniny je ideální kedluben. Obsahuje množství vitamínů a minerálů a má zanedbatelné množství kalorií / 100g = 100kJ /

Jakou přílohu?

Nic se nevyrovná bramborovému salátu s majonézou. Pokud mu však nedokážete odolat, existují i zdravější a pro žaludek přijatelnější kombinace. Místo majonézy použijte zakysanou smetanu nebo nejlépe nic.

Z příloh je nejvhodnější rýže a libovolné množství zeleninových salátů.

Těstoviny byste měli hlavně po třicítce kompletně vyřadit z jídelníčku.

Klasické přílohy však hravě vyměníte za chudý tvaroh, bylinky, nebo rajčata.

Rodinné oslavy

Nemusíte se jich vzdát kvůli strachu z tloustnutí. Existuje několik dobrých způsobů, jak jít na párty, být zároveň sytá a přitom nepřibrat. Nejprve si vyberte z množství lahůdek to, na co máte největší chuť. Zůstanete sytá a další dobroty vás už lákat nebudou.

Nastartuje apetit již doma. Dejte si sklenici ovocné šťávy a stáhněte pásek. Takto vám bude stále na paměti, že se netreba přejídat, jinak praskne.

Alkohol váže cukry a tomu se na žádné párty nevyhnete. Proto si vždy dejte naplnit i druhý pohár, v němž nebude chybět minerálka, nebo konzumujte pouze míchané nápoje / též v kombinaci s minerálkou /.

Sluníčko, sluníčko..

Je jen samozřejmé, že stále více a více sníte, čím delší dobu strávíte uvnitř. Vydejte se na procházku a dopřejte si sluneční lázeň. Teplé počasí ve vás vyvolává štěstí, které jinak hledáte v kaloriích čokolády.

Share

Recommended Posts

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *