Cviky proti celulitidě

Napsal

Celulitida trápí většinou ženy, ale nevyhne se ani mužům. Nevzhlednou “pomerančovou kůži” do plavek nikdo nechce. Teď právě je čas s tím něco udělat nejen pro krásnou postavu do plavek, ale i pro své zdraví.

Co udělat proto, abyste se jí zbavili? Začněte cvičit. Při cvičení se zaměřte na zpevnění partií, které jsou celulitidou nejčastěji postižené, což bývají obvykle stehna a zadek. Cvičení věnujte nejméně 40 minut aspoň 3x týdně. Při zpevňování nejde o intenzitu, ale spíš o vytrvalost.

Zvedání pánve

Cvik proveďte vleže na zádech. Nohy si pokrčte a zvedněte z podložky pánev a spodní část zad. V této pozici chvilku vydržte. Bříško a zadeček by měly být při zvedání stažené. Tento cvik je vhodné opakovat přibližně 20x.

Výpad vzad

Při tomto cviku je důležité, aby vaše záda zůstala rovná a bříško je zatažené. Mírně se rozkročte, asi na šířku boků. Poté pravou nohou uděláte krok vzad. Výpad proveďte hluboko jak vám to půjde. S nádechem jděte dolů a s výdechem se vracíte nahoru, do původní polohy. Při pokleku zadeček držte zatažený. Koleno přední nohy nepřesahuje špičku. Cvik opakujte na každou nohu 8x.

Dřepy

Správné dřepy, aby vám pomohly zatočit s celulitidou, provádějte rozkročmo. Rozkročte se až do šířky ramen, ruce předpažte před sebe a dřep provádějte tak, jako byste si chtěli sednout na židli. Váha těla spočívá na patách, ty zůstávají na zemi. Dřepy opakujte 15x.

S překážkou

K tomuto cviku potřebujete překážku, na kterou budete stoupat, překážka musí unést vaší váhu. A jak na to? Jednou nohou vkročíte na překážku a nasledně vkročíte druhou nohou. Z překážky na zem vstupujete nejprve nohou, kterou jste tam vstoupili jako poslední. Poté nohy vystřídejte. Cvik na každou nohu opakujte 10x.

 

A pokud nechcete přímo cvičit, zkuste jiný pohyb, například plavání, jízdu na kole, rychlou chůzi či běžící pás.

Share

Recommended Posts

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *