Jak mít ploché bříško 2. díl

Napsal

Cvičení na ploché bříško 2V minulém díle jsme si představily čtyři základní cviky pro ploché bříško, dnes k tomu přidáme další. Tyto cviky budou navíc spojeny s protahováním nohou či modelováním stehen.

Zpevňuje břicho a nohy

Postavíme se do stoje rozkročného, nohy jsou při tom napnuté. Pomalu se předkláníme, kam až to jde. Ideální by bylo, kdybychom se konečky prstů dotkly země, ale pro začátek se spokojíme i s nižším výkonem. Počítáme do pěti a napřímíme se. Opakujeme pětkrát.

Pro lepší držení těla

Levou nohou nakročíme dopředu, pravou máme daleko vzadu, trup je vzpřímený. Dlaně ve výši ramen přitiskneme k sobě. Horní částí těla a pravou nohou se přenášíme dopředu, až se opíráme jen o prsty. Vydržíme tak 2 sekundy a vrátíme se zpátky. Na obě strany opakujeme vždy pětkrát.

Modeluje stehna a ruce

Začínáme ve stoji rozkročném, špičky směřují ven, záda jsou rovná. Nyní upažíme a zvednuté dlaně směřují ven. Jdeme mírně do kolen a v této pozici setrváme, než napočítáme do deseti. Pak se celkově uvolníme. Opakujeme pětkrát.

Napíná stehna a prsní svaly

Postavíme se do mírného stoje rozkročného, špičky nohou máme vytočené ven. Kolena lehce pokrčíme, trup je vzpřímený. Zatáhneme břicho. Dlaně ve výši prsou ze všech sil tiskneme k sobě. Když napočítáme do pěti, ruce vytřeseme a zase přitiskneme k sobě. Opakujeme pětkrát.

S čajem se hubne snáze

Není to obyčejný nápoj, jak by se zdálo. Některé druhy účinně pomáhají při shazování kil – například mátový podporuje trávení a snižuje pocit hladu, zelení je téměř bez kalorií, působí močopudně a obsahuje řadu vitaminů a minerálních látek. Jako kúru můžeme pít po dobu 4 týdnů dvakrát denně 1 šálek: mátový a zelený čaj smícháme v poměru 1:1.

Hubnutí a cvičení má zároveň i své podmínky, které je třeba dodržovat, aby výsledný efekt byl opravu vidět. Člověk by měl hodně pít, přibližně dva litry denně. Při cvičení se neostýchejte a vypijte klidně půl až litr tekutiny. Také by se mělo omezit  množství jídla. Po vydané energii budete mít hlad. Zkuste se přeorientovat na černé pečivo nebo ovoce se zeleninou. Velice vhodný je například banán nebo paprika, okurka a rajče.

Share

Recommended Posts

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *